i will live today and i will live tomorrow even if it's going wrong


det regnar ute .. men det är mysigt, hellre ett regnigt och milt oktober än helt kallt och äckligt..
Jag måste säga att jag trivs med livet som 20-åring.. trodde inte det skulle kännas så mkt skillnad till skillnad från tidigare, men joo det gör d... jag känner mig vuxen rent ut sagt . ;D
min dag kunde inte blitt bättre.. vaknade av babe som pussade och grattade mig med pressenter, sen jobb, sen scandlines.. god mat och pressenter och sådär , wihu :D vid halv 10 typ promenaerda jag och martin hem till honom igen.. rikgit skönt med kvällspromenader ibland! det borde man göra oftare..

anyyways så ja whaats up liksom? så dålig på att blogga.. MKT roligare att läsa alla andras bloggar ju , saknar skrivinspiration i think :p

nästa vecka bär det av till sthlm iaf , tors - sön.. mormor fyllde 80 dagen innan jag fylde 20 så d blir lite 100 års kalas typ , ska bli kul !
ska bara hitta en lösning på hur vi alla ska bo :/ men jaa det löser sig.. & imorgon ska jag träffa min bästa bebsan, you just gotta love that girl liksom. det var allt för mig idagens ,

puss & take care



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback