:)

Asså inatt sov jag så dåligt.. och allt tack vare nårra ungomar som tvunget skulle festa hela natten !! Klockan 10 över 12 vaknade både jag och Martin i ett ryck av att vi hörde typ en hel kör "vi grattulerar, vi grattulerar ... " jättehögt. tydligen fyllde ngn i trapphuset år och massa kompisar kom och grattde honom mitt i natten och sedan fotsate det natten lång med hög musik , springades i trappan osv. tom, kl halv 7 imorse när jag skulle gå til bussen spelade de hög dunka dunka musik .. orka , haha d finns folk som behöver sömn som ska jobba dagen efter liksom! jeesses.. tack.


igår var jag iaf på väla med pinglorna mina, madde och sanna, köpte födelsedagspressent till Misha som har 20-årsfest på lör :D ska bli kul !

nu .. jobb i 55 min till sedan staden där en bebsan väntar ;D puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt med lite fest.. blev ni arga bara för ni inte va bjödna ;) hihi ses imorn igen :P Då e de vi som e stör objekt ;D haha Love u! <3

2008-10-31 @ 10:52:36
Postat av: Helga

rreeetliga grannar! hahaha

2008-11-13 @ 15:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback