FREDAG!

wihuuu helg och lite ledighet om typ 3 timmar, det uppskattas!
denna veckan har gått snabbt, trots att jag vatt sjuk två dagar.. men rätt skönt att bara va liksom ibland,
bara kolla på tv och dricka te ;D känner mig mkt bättre nu iaf, så igår var det back to work och efetr d träffa
bebsan :D och amanda nårra minuter! ikväll är det gurlienight at anna , i hennes nya lya . fun fun sen ut efter d,
vart d nu blir? aja det löser sig .. :D

sen imorgon är det middag i kvidinge som gäller.. har ju dock aldrig vatt i den bonnehålan :p el , vet inte.. kan bli najs iaf,
med martin, sanna och anders, martins föräldra, anders och sannas föräldrar , haha en massa oldies ;D, blir säkert kul ! sen på söndag fyller martins systers dotter 4 år, så då blir d kalas för söte sabina :)

     ha en underbar helg peeps !

Kommentarer
Postat av: Madde

de e fredag jaa men också nytt år! snäcks

Postat av: Linda

Kad roligt att stötta på dig me....kan lova att de inte e ofta jag e på tivoli....men roligt hade jag.....flyttar ju ut till mannen på svedberga ute vid jonstorp typ....så nu e de nog slut på lån av lgh för ska ni festa hos oss så blir de taxi in till stan för de e typ 30 min gångväg till närmaste busshållsplats...in the middle of nowhere men till sommaren blir de nog en kräftskiva så då får du och din kille komma hit tycker jag....hoppas allt e bra annars....kram

2009-01-14 @ 14:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback