Little by little

We the people fight for our existence
We don't claim to be perfect but we're free
We dream our dreams alone with no resistance
Fadin' like the stars we wish to be

Y'know I didn't mean
What I just said
But my god woke up on the wrong side of his bed
And it just don't matter now

idag är en sån dag som jag bara måste lyssna på oasis..
då var det åter Sonntag och en tll helg har snart passerat. I fredas stack vi hem till helena,
hennes bror stefan hade nyss fyllt 18 och så, :D najs, sen stack vi in till stan typ 11, sen blev det gp, soffeman och natta kom också dit, hallå natta såån brun unge! ;D aja. och sen blev det en sjukt äckligt blöt kö till tivvan.. för mig och amanda. orka egentligen. men iaf min systembolagetmössa hjälpte en del. tom. folk som försökte ta den, hallå dem får ju hitta sina egna paraply.
dock insåg jag bara ett tag efter att vi kommit in att jag tappat min klocka, så ja resten av kvällen försökte jag mest hitta den, och visste att den var där eftrsom jag kollat på klockan i kön miinst 78 ggr. 
tror inte dem har kvar den i london heller :( för jag köpte den sista dem hade då iaf. men jag jag får väl ringa dit och kolla.. annars finns den kanske i sthlm, el köpenhamn el ngt. jag ska ha en likadan!! :( åååh suuug, vrf kunde det inte bara vatt min kamera el ngt !!!!!

iaf, igår kom bebsan hem till mig, d blev en ke-beb ala kräng käll med melodifestivalen. . lätt att de två bästa låtarna gick vidare!! :) sen kolla vi på ngn film som jag inte minns vad den hette .. men ja den va typ äcklig iaf. var dock inte värd 4 oscars kom vi fram till, men iaf dårå.

idag då? typ inget. indeed
men jao peeps, take care! ♥

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

fin text

Postat av: calle

god eftermiddag !!

2008-03-02 @ 13:45:05
URL: http://callel.blogg.se
Postat av: calle

god eftermiddag !!

2008-03-02 @ 13:50:18
URL: http://callel.blogg.se
Postat av: bebsii boo 2

ooh bebsan fram tills vi skiljdes åt i fredas va de trevligt illa att din klocka
borta men vi ska hitta den! städtanter imorn ;D kräng kväll ijaajaa bästa låtarna jaa ;D haha filmen jaa srping bussen ! jaja hann gjorde man ;D nu får du vara lite duktig :D ILY!

2008-03-02 @ 14:37:48
Postat av: Helga

me too :D

2008-03-02 @ 23:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback