inget är givet utan bara leva livet, ja var dag

min helg var supernajs.. kul att träffa både helga och emily igen, tråkigt dock att säga hejdå till helena. men hon kommer ha det najs i brighton, även om vi kommer sakna henne liksom. men nänä tänk inte på oss liksom? skoja ;D verkar redan som hon haft en bra början av sin tripp iaf så d e najs ju.
och i lördags blev det pizza till melodifestivalen, följt av tivoli och grejjer! :) tack ladies! kul kväll

men seriöst vädret? haha .. men men solen sken ju trots allt idag. annars denna veckan blir det jobb såklart, men bara imorgon och på torsdag också, plus att jag slutar 3 på tors. . och är ledig på måndag :D aaaah skönt med låånghelg !

nu längtar jag tills på lördag, fett kul ska det bli ! :D
 .. nä nu ska jag se the eye, verkar varea riktigt bra, så det får vi hoppas. och kränga mitt påskägg som jag fick på jobbet idag mihi :)
  /kisses

image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback