everything has a beginning, everything comes to an end

image221


Haft en skön helg. I fredas var det förfest hos johanna, följt av en utgång till tivoli.. typ UTAN ngn kö alls.
mäkta skönt! måste varit för att alla var på tempel..  men iaf, blev att vi tog taxi in till stan bussen kom ju aldrig :/ så två taxi-cars kom och pickade upp oss.. och precis när vi klivit av taxin i stan ser vi amanda :D sen träffad vi även patty där inne sen.. iaf kul kväll var det :) i lördags så gjorde jag inget vettigt, el jo just d, jag träffade amanda sen fikade jag i stan och så med memelie (: myjs! sen på kvällen blev det melodifestivalen, haha gött att carola inte gick vidare. ;P sen såg jag film med bror, flood elr ngt hette den. men jag somna så missa slutet. too  bad for me, och igår var jag på väla med mammi. men inte hitta jag så mkt :/ typiskt..

ouh idag kommer emily och louise hem från Australia, Helena åker till Brighton på söndag och Helga kommer hem på besök på fredag, så på fredag ska alla gather ihop!  sånt tycker man om.

och nu är amanda i oslo.. hoppas hon har det bra! saknar ju henne redan, trots jag inte träffar henne varje dag längre som vi gjorde från sexan till nian typ, haha , äkta minns när alla bara : asså ni kommer tröttna på varandra typ i åttan. haha hallå nej va triior dem liksom? when it's real friendship, it's forever.

nej nu ska jag göra viktigare saker, (dvs kolla om det kommer ngt bra på tv i afton) /Tschüss♥

Kommentarer
Postat av: Janina

Vad kul att du skrev hjärtat!! Det var ett tag sen, men madde har väl berättat om min lilla 18 års fest ? :) Jag hoppas ni kommer, Jag saknar dig också!!!! jätte mycket!!

Postat av: Helga

gathering up is the shit :D

2008-03-11 @ 00:47:53
Postat av: Helga

jaaa \o/ jag får va med kaddemannen mitt barn hela aftonen! i r happy child :)

2008-03-12 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback