12 mars

Röker du: nej
När körde du en bil för första gången: för inte så längesen, (haha. ja d e faktskit läskigt att köra bil)
Haft sex på en offentlig plats: ne
Blivit arresterad: nix
Pappas namn: Andrew
Mammas namn: Marie
Syskons namn: Patrik, Staffan och Mikael
Religion: none
Smeknamn:  katte är det vanligaste
Födelseort: Stockholm/Sundbyberg
Du om 10 år: snart 30 år gammal, sheeiisse. lyckligt gift, 1-2 barn, villa.. yerah you know the story (: haha, men ja d hade vatt fint.
Vad tycker du om att få: öhm? kramar av mina vänner, kommentarer som gör en glad.. ja en jävla massa! :)
Piercingar: öronen bara
Brukar du sola: inte så ofta
Största svaghet: håller mina känslor inom mig
Starkaste sida: jag vet inte, självständig kanske
Hur mår du idag: jovars synd och klaga, vatt helt skrattiig hela dan, vet inte varför :å
Tycker du att man borde vara oskuld när man gifter sig: Tycker jag är upp till var och en, och inget jag ska lägga mig i hur andra vill ja det
Länder du besökt: dk, norge, tyskland, spanien, uganda,
Är du smart: men afan :p haha va trior du liksom?!
Kysst en av samma kön: jaija ;P
Kan du vara på en fest utan att dricka: yes, har jag gjort nårra ggr
Varit gift någon gång: haha neej
Haft ätstörningar: nix, thank god
Var är dina föräldrar födda: pappa, england  , mamma stockholm
Vad hade du hetat med din mors efternamn: Björnlund
Husdjur: 2 hundar och en kisseekatt,
Vad är du allergisk mot: inget
Hur många par skor har du: jag har inte direkt räknat dem

men aaiija ..  puss babe's!

Kommentarer
Postat av: Helga

asså kaddeman mzunguuueeeheheeeee är ju ändå ditt vanligaste smeknamn.

2008-03-16 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback