oh, why you look so sad? The tears are in your eyes

Idag är det torsdag, och en månad efter julafton..
intressant va? nä men jag låg och tänkte en massa igår kväll..
och kom då bla. då på det halvt onödiga faktumet! men enought bout that.

En jobbedag kvar innan helg. sånt gillar vi. ledighet,. känns typ
som man inte har riktigt lika mkt av det som innan, .. så man får
ta vara på den lediga tiden. men aj lajk my work o så, it keeps me busy, 
synd att klaga som man brukar säga. det är ganska bra att leva efter det mottot
emellanåt faktiskt..  även om det kanske känns på ett annat sätt ibland! men anyyway.

Jimmy: "- alltså katte du måste vara sjukt glad över att du e singel egentligen,
du kan liksom sticka till typ mcdonkan sådär 2 på natten utan
att skriva en lönlös ansökan till din flickvän först som jag måste! "

HAHA hallååe , vilket förhållande alltså :p !
man mste ju vara lite fri, man är ju trots allt en självständig person, samtidigt
som man ska kunna lita på sin beloved someone till 110 %.
men jehjeh imorgen blire lite partey och sådär med gurlsen mina! funfun!
dock jobb först, 7-16.. vilket e mina nya fredagstider! men jorrå d blir bra, d blir bra.
puss und kram  <3

Kommentarer
Postat av: Bebsan

Haha lätt bra ;D vilket underbart förhållande de vill jag veta mer om ;D ses imörran ;D älskar dig

2008-01-24 @ 18:34:17
Postat av: ging

kiien jag längtar tills jag får se ditt vackra anlete senare!

2008-01-25 @ 13:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback