Better in time,

med Leona Lewis är sjukt fin. 

men men annars då? I fredas var vi hos linnsan, käka , spela charadspel osv ! trevligt. blev tivvan sen . . kön var dock sjuk, likaså vädret :s  igår blev det bio med näädaliie och soffeman .. stranger inside blev det till slut. inte riktigt den vi hade tänkt liksom. men den va ganska najs ändå :p fast hemsk. . & idag har jag bara softat i min kofta. d e najs. och städat lite i min garderob.

Du är inte trasig, du behöver inte fixas
Låt dom inte lura dig att tro din klocka tickar
När dom vill få ditt självförtroende att svikta
Så du ska ge dom pengar för att klippa och klistra
Vägen till lycka kommer aldrig vara sicksack
Man hittar mera fel och börjar sjunka som en kvicksand
Så när dom säger vi ska titta o arma våra förebilder svarar jag dom vickar
Jag ser inga på TV och jag ser inga i riksdan'
Dom säljer livet så det är inte dit vi siktar
Så vi slutar aldrig bränna upp deras artiklar
Med människan ska man aldrig mixtra för

Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
När priset går upp kommer själen gå ner
Du är inte trasig, behöver inte fixas åhnejnej
Du kan sluta o leta det finns inga fel


have it ! :)
.. och snart kommer hulgi hem på besök. sweeet!


Kommentarer
Postat av: Emelie

lite kapten röd kanske? :P

2008-01-20 @ 23:31:44
Postat av: Helga

ååh :) ja!! \o/ idag bokade jag min biljett så nu kommer jag fo sho! ;D

2008-01-25 @ 01:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback