it's 'til the end of time

    iloveyouiloveyouiloveyou. just so you know!

ttrött jag e. palla att jag aldrig tränar heller, fyyy på mig. och mitt träningskort går ut den 8e,  men ska förlänga det, har lite rabbat med jobbet också, och sen ska jag träna ofta.. fast helst av allt skulle jag ju vilja trna gymnastik igen, gah vad jag saknar det, flickisarna, volterna, danserna o allt.. brr. vrf sluta vi egentligen :/ men så e d.

imorgon ska jag träffa meine B ska bli najs, ;D och på lördag vill jag se joddla me siv, men tror inte ngn e sugen på att joina :( wäh..  men ja let me know isf. 

sååå hejdåhej på er!


Kommentarer
Postat av: din B

oohh imorn ska vi ses även om vi träffades i lördes känns de som år och dar sen ;D ses imorn meine B Big LOVE

2008-02-27 @ 00:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback