i miss the rains down in africa

hörde imorse på radion att alla pollenallergiker ska börja förbereda sig nu typ, för pollenhalten elr vad det heter verkar bli hög i år... hoppas det betyder att det snart blr lite varmare och vårväder.. Min helg var btw sjukt bra, sån där klockren som bara inträffar every once in a while liksom. i fredaskväll var det curling och mat med jobbet, mycket trevligt. jag, danne, jimmy och feif kom faktskit tvåa, najs! sedan vid 11, halv 12 typ fick jag o fredde (som skulle till harrys) skjuts ner till stan av thomas, jag stack till steak och träffade alla mina goingar , heelga en av dem :D:D uunderbart att träffa henne igen. efter en minibarrunda typ så stack jag amanda och helga till max för att käka, hahah äkta köpte hela lagret av mat! och panes och sånt. crazzy!


I lördas stack jag hem till madde vid typ halv 6 sen hämtade vicky och nico oss och vi stack till maddes syrra linda som hade 25-årsfest., fint! med mat , sprit och singstar and so on, vi fick skjuts ner till stan vid typ 12, in på stekan ett tag, sen träffa vi kiddyman utanför tivoli , och sen kom maddes kompisar som fixa in oss på tivoli, sen hade vi sjuukt kul ! verkligen.. BÄSTA kvällen på länge. :D haha . <3 vill bli 20 nu ! !
följde bebsan till bussen typ kvart över 3, sen stack jag tillbaka till martin och tapper.. vi stack från tivoli lite efter 4 typ, men eftersom min buss inte gick förren kvart över 5 så fick jag inte vänta på knutan själv så Anders kom och hämtade oss och vi åkte hem till honom och alla sov där.. i söndags kolla vi bara på film typ och var allmänt sega,
men så ska de va på söndagar ju.


image208

och ja nu e d onsdag, kommer inget bra på tv idag kan man undra ?! ,. jag måste ju ha en bra ursäkt till mig själv för att slippa städa mitt rum :/ ..fast kommer inte göra det i vilket fall som helst dock. imorgon är det alla hjärtans dag också jaja, och eftersom min non existing prins charming inte har tid för mig då så får jag nöja mig med att käka på båtarna med la familia ist, men det duger det med ;p ska bli mys, och en sak till imorgon, då är det 1 år sedan..  kom tillbaka, in my heart is were i keep you grandpa!

Kommentarer
Postat av: Madde

tack hjärtat fö en hel galen helg! helt underbart :D haha har han inte tid? illa! ha så trevligt ikv hjärtski :D ILY!

2008-02-14 @ 10:49:49
Postat av: helena

VASA? pollen ?! gud så oförskämt gjort av våren :O

2008-02-14 @ 11:45:24
Postat av: Helga

"och eftersom min non existing prins charming inte har tid för mig"

haha du är då för go kaddeman! va sjukt najs å träffa dig :)

2008-02-15 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback