baby when the lights go out

veckan som passerat har typ sett ut som vanligt. jobb och träning och lite sånt snajd.
har även lyckats laga en navigator helt själv på jobbet också så vi slapp skicka den
till tyskland på service, då blev sixten aka sigge my boss imponerad, men mest jag tror
jag, för jag e måste nog vara den minst tekniska i kommunen egentligen. ^^
sen blev det fredag och då kom bebsan hem till mig ;D, vi lagade mat och så, sen kom natta,
patty, emelie och sofia. senare på aftonen efter mat och snack körde paddyman hem natta och
vi andra tog en snabb sväng inom stan, sen blev det hem och soova.

igår blev det heldagsshopping på väla med memelie, najsnajs (:
och sen blev det fika på mezo med amanda martina madde helena natta & patty. mys , sen
for good old times sake tog vi en vanilla sky på stinsen , sen steaken ett tag och crom innan
jag nätski och hulena satte oss på knutan för att vänta på bussen, där vi bland annat
fördrev tiden med att helena fick göra syn-test, haha aw, men jaojao ska käka frulle nu !  

image207
                                            ge mig sommar och värme..
/ love .

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag gillar att spendera mina dagar med dig :D

2008-02-03 @ 22:19:04
Postat av: helena

haha, syntest e sköj :)
och aa, det e i costa. tror faktiskt det va inne på surf, om jag inte minns fel ;P äkta minnen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback