Au revoir mon petite fleur

idag är det fredag .. och imorgon är det mars , asså fattar ni ?! inte jag iaf.. 
ikväll ska jag , madde, amanda o patty hem till helena. najs x) och tar ju gärna varje tillfälle i akt att träffa henne nu innan hon drar till england. (som jag btw fett gärna följt med till.. brr) men men life is life. Och snart kommer madde aka min B hit. el ja inte ritkgit än men iaf, f¨år väl hitta på ngt annat att göra tills dess, vila en blund kankse. . öh igårkväll typ halv 12 hände endå en skitäcklig sak med min mobil, det ringde så skulle jag kolla vem d va,.. så först ser jag bara att det är ett 076-nummer .. sen när jag kollar n'rmare ser jag att d e MITT EGET nummer.. hallå så läskigt. äkta vågade inte svara ,  heej d e jag liksom! haha så mobbat. en fd. mobiltekniker på jobbet idag sa att d typ va omöjligt . tror nått e mucho fel på den iaf, el ja d e garanterat d vill säga. men nä lite maud på detta, såå hoppas ni får en trevlig helg gott folk! :)
 
//♥ Tschüs

Kommentarer
Postat av: Helga

ooh tur du inte svarade meine childe. det va äkta sån the ring i luren säkert. typ "seven daayyyzz!!" haha

2008-03-02 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback