it's raining

och det verkar aldrig sluta.. jätteblöt blev jag imorse när jag fem i sju skulle gå mot bussen till jobb.. bbrrr.
men men hösten är myjsiig ändå :)

helgen blev väldigt lugn, vilket var skönt.. orkade verkligen inte göra mkt alls.
men denna helgen är det fanimej pardy, hattfest for the win at natta med madde, amanda, helga och sara. längtar!
ska bli roleeeeet ! :D
och på fredag blir det afterwork , O'learys ryktas det om. sen får vi se.

IKEA på lördag förmiddag också med martin och kolla på tv-bokhylla och så.
och så måste jag tillägga att imorgon fyller allas vår madde 20 ., KÄRLEK på det alltså ;DD SYSTEMET NÄSTA! haha <3

None

<3

Kommentarer
Postat av: bebsan

Systemet here I come ;D haha !

Älskar dig min bebs!

lite cara mia och are you ready känner jag för på lörda ;) galet kul liksom!

2008-08-28 @ 08:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback