If you'll be my bodyguard, I can be you're long lost pal!

die sonne scheint.. hur nu skiner stavas?!.. men iaf, härligt värre.. ska bli 21 grader idag. siick :D
ikväll blir det hampan innan det blir hif - mff , fett härligt väder för det juu!
nu hoppas jag fan på seger alltså, dessutom har jag betat på det så..  jaja men det är ändå maj om nårra dagar .. tiden alltså, where the hell tar den vägen liksom ? ledig på torsdag iaf, fint d.. kanske fredag också. beror på om vårt nya avtal går igenom el inte innan dess.. we'll see.
valborg nu också, vad händer då? :p


image239

/ luuve <3

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG & bli länkad av mig i fyra dagar HÄR: http://metrobloggen.se/queenie

Postat av: Emelie

najs skor må jag säga ^^ tihihi

2008-05-05 @ 19:49:05
Postat av: Anonym

asså KATTE!!!!!! vad skådar mina ögon!?!?!?!?!?!?! CROCS!?!??! WTF!?!??!! haha :(

2008-05-06 @ 16:19:22
Postat av: katte

till okänd : haha det är faktskit inte mina crocs ;D frös lite om fötterna så fick låna dem lide, d e väl inget fel dårråå :p croxs is de shid

2008-05-11 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback