i wanna know, have you ever seen the rain ?

i lördags natt hade jag en läskig dröm.. jag drömde att den 42-åriga mannen som misstänktes ha en koppling till 10-åriga Engla försvinnande erkände att han mördat henne.. och ja, igår erkände han det! It's a cruel cruel world .. man blir så ledsen.

Men om man bortser från det så har min helg varit jättenajs med lite pardy, mys, softe osv. . var sjuklligt trött imorse dock när jag skulle upp och jobba, hade ingen lust till det alls. . och på det har vi haft inbrott inatt på jobbet också. så är poliser och utredare där nu som letar bevis osv.. men dem hade iaf fått tag på gänget som gjorde det så ja det är ju bra. .  åh nu är madde på sin första dag på hennes jobb :D hoppas det går bra för henne!

nä ska väl återgå till alla mina miljoner mobiler nu som ska återrapporteras :p have a great day <3


 

Kommentarer
Postat av: bebsan

ohh bebs låter inge vidare med inbrottet
men p mitt jobb gick de bra D

2008-04-14 @ 18:00:50
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback