och om en månad tar vi studenten !

nu har jag läst ut främlingen .. faktiskit duktigt , lol och inte en dag för tidigt! satan vad jag känner mig duktig
idag, jag och memelie träna duktigt faktiskt .. kändes d som iaf! heelt trött i benen fortf. :p och till råga på denna dag, så fick jag ytterligare ETT arbete att göra till nästa vecka, i psykoligi b , kommer ju inte hinna alltså. 3 sidor där ja! bara att skratta åt det. :P så ist. för tivoli på fredag, så ska man plugga! men d e najs. felåt memelie, men this isn't working! om inte ett mirakel skulle ske typ ! jag funderar på att inte sova inatt ändå, vem behöver sömn liksom? :)

eder gätrin  xxx

Kommentarer
Postat av: Memelie

jag kommer sakna dig på fredag

2007-05-09 @ 12:29:44
Postat av: Anonym

sömn e för n00bs.
join me, join the darkside!
hahaha öeh snella

2007-05-10 @ 17:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback