klockan e 4, kanske e dax att gå hem .. d står nån vid min sida, ja jag vet inte vem

asså paniker bryter ut så smått ut nu.. känslan e jobbig,
så mkt annat man vill göra nu också, men nej, hindras
av detta! prov i inernationell ekonomi idag (y) ohja. religions-
redosvisning imororn. dock inte så jobbigt mkt. men
internatinella ekonomiarbetet, NK-artikeln, 2 sv böckerna,
historiaarbetet, 7 sidiga samhällsrapporten, svenska cv osv.
allt det då? när ska det hinnas med inom denna veckan
som e kvar!? gah har bara mig själv att skylla också. .
me det åårrnar sig som dem brukar säga! idag var iaf en
najs dag, när vi fick reda på projektbetyget ;) wäh! yberglad :D
och u-landskunskapen! iaf imorgon e d drop-in med nya uggis-gruppen,
sen träna med emelie. =) på torsdag är det malmöe som gäller
för lite shopping! men shieding, 7 SKOLDAGAR KVAR INNAN
COSTA! d e lite sinnes ..  aaaaah.
löwe !   xxx




Kommentarer
Postat av: Bebsan

Det löser sig de gör de alltid Jo de fixar sig ;) :D jag vill me till malmö men nej då :(
Love u

2007-05-08 @ 14:50:32
Postat av: Anonym

ja hur tusan ska man hinna? xD

2007-05-08 @ 19:02:01
Postat av: helena

käämpa snäckan! :)

2007-05-08 @ 22:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback