keine rubrike

blev tivvan igår iaf, lite förfest hos Rydell sedan bar det av in mot da stad, me lite drinkar på barcelona. typ påskharen o grejer, d va lite komsikt. men d va najs, sen tivoli där vi träffa emelie, anna, patty o sofia i kön ;)
längesen man sett så många olika komiska människor på en och samma kväll, längesen jag skratta så mkt.
herregoud altså! men men träna oh plugga me emelie idaog, sen ska vi till näätz ikw. och kolla ESC ! nu är det bara 3 skoldagar kvar.. SÅ SKÖNT! kommer jubla på onsdag. verkligen, men dock långt dit än .. mkt bajs kvar att göra!

1. vad heter du?
katrin

2. vad är det för byxor du har på dig? 
täcke xD

3. vad lyssnar du på just nu?
my chemical romance - famous last words

4. vad gjorde du igår kväll?
tivvan för hela slanten

5. vad var det sista du åt?
typ 3 chips kl 4 imorse

6. hur är vädret hos dig nu?
ser kallt o trist ut iaf

7. den sista personen du talade i telefon med?
emelie tror jag

8. det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
ansiktet och utsrålningen

9. hur mår du idag?
det rullar på, förutom att jag har lite ont i handen, 
 
10. vilken är din favoritdryck?
juice ochv atten

11. favorit dryck baserad på alkohol?
cider

12. favorit sport?
gymnastik !

13. hårfärg? 
ngn blandning 

14. ögonfärg?
blå

15. soluppgång eller solnedgång?
solnedgång =)

16. syskon och deras ålder?
tre bröder, 17, 16 och snart 13 år

17. favoritmånad?
juli skulle jag tro

18. favoritmat?
älska mat! ke-bab , tacos, kyckling, fläskfilé osv

19.sista filmen du såg?
10 orsaker att hata dig

20. favorit dag på veckan?
fredag

21. favorithobbys?
softa ofta i min kofta^, mina polers och shoppa

22.favorit låt(ar)?
många, men ngn me oasis

23. sommar eller vinter?
sommar ffs, orka frysa och ha kryddat mkt kläder på sig!

24. kramar eller kyssar?
kramar e mysiga fast beror på situationen iofs ;P

25. förhållande eller one-night stands?
förhållande

26. chocklad eller vanilj?
vanilj, men båda e ganska äckligt i glass

27. hur bor du och med vilka? 
villa, me min familia 

28. vad läser du för böcker?
olika

29. hur ser din musmatta ut?
plain black

30. kan du korsa ett öga åt gången?
ja, fast baar ibland

31. skulle du säga själv att du är lycklig?
yes!

jeje , POSS po er & lycka till ikw. ola! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback