20 pågar i bastun..


ooooh ooh vi e 20 pågar i en bastu och vi älskar varann..
har haft den på huudet hela dagen .. just can't get it away! hör
liksom den bara eka där bak i skallen..retligt, gick tom så långt
att kristian trodde jag var en kille. men nej så e inte fallet!
denna veckan kommer gå snabbt, d e ju iofs både på gott och ont.
mindre tid kvar till att mög som ska göras, men nu har jag iaf gjort min
what do do list before the 17th ..för att känna mig mer organiserad :)
wääh , nu vill jag vill malmö me memelie o anna o shoppa. ..


image86
gjorde en liten teckning till bebsan idag xD


sooo loong :*

Kommentarer
Postat av: bebsan

och jag tyucker den e ultra mega super duper helt jevla onderbra ;) hihi love u

2007-05-03 @ 16:57:36
Postat av: Anonym

de e en man med ett glatt humör!

2007-05-03 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback