one moment in time

jag e typ värsta emotional idag.. gah! jobbigt&sånt. kolla nyss i fotoalbum me mamma från bla. när
vi bodde i stockholm, olika englandsresor osv..  och just nu saknar jag alldeles för många människor
på en och samma gång. farfar är en av dem.. dessvärre är han en person som jag aldrig kommer få
träffa igen ;/  har inte riktgit hunnit fatta att du inte finns mer. Typ det första man får reda på när man kommer
hem från Uganda är att du dött dagen innan, på sjävaste alla hjärtans dag, och typ 3 dagar senare åker man
 till england för att du ska begravas?! :/ .. jag saknar just nu dessutom england också, trorts att det inte var längsen jag var där .. och maria, vi måste ses i sommar, saknar dig alldeles för mkt ! .. men iaf .. det räcker med sakningskänslor nu .. men d e många fler!

har idag varit på ikea me mammi, pappi och micke och kollat lite .. ska göra om på mitt rum tänkte jag. För övrigt så har jag bara typ sjungit idag, mamma o pappa fick för sig att de villa köpa singstar så.. haha,  lätt att d låtit förjevligt.. men vadådå? ;P sålänge jag hade kul .. hade inte mkt annat att underhålla mig med denna regniga onsdag.. andra planer för denna veckan är att jag imorg ska jag se HIF med bebsan, fredag är det utgång med gurlsen, lördag hem till memelie och söndag blir mickee 13 ;P typ ja. det var allt för mig, kanske dags att skaffa sig ett jobb också ?!

kerlek ..

Kommentarer
Postat av: Madde

Finns alltid här för dig bebsan även för det minsta lilla saken vi ses senare idag puss älskar dig<3

2007-06-28 @ 11:26:44
Postat av: Helena

aw du e för söt :) saknar dig med kääät. vi måste ses snart, take care pretty!

2007-06-28 @ 12:57:47
Postat av: Anonym

ekta saknar digggggggggggg min skreddare

2007-07-02 @ 09:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback