can u feel it ?

helgen, jovars. tempel i fredas .. hum.. det var riktgit trevligt hos linda  ;)
tack änglar för att ni finns <3

nu sitter jag här ngn stans i estetbyggnaden in schul .. skulle haft internationell ekonomi, men ingen lars-yngve kom, eller ngn annan heller för den delen.. haha :D bara till att tacka o ta emot liksom.. idag ska jag kolla balklänningar tänkte jag, sen köpa typ 1 ton godis som jag ska ha med till uggis. :D kan behövas ! och seen måste jag packa .. undra hur allt ska få plats ? i have a headace nu dessutom. very not nice!
och bebs vafan, du kan ju inte va sjuk nu .. jag måste ju säga hej då till dig ;(



can u feel it ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt men ska träffa dig innan du åker om jag så ska krypa ner till stan eller till skolan ;) ÄLskar dig

2007-01-29 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback