And it ain't bittersweet

soft dag .. handledning kl. 12 med yvve och annica om vårt projekt.
Bara lite om rapporten och sådär. sedan internationell ekonomi,
ja jag vet det låter ruggigt kul, och där fick jag iaf reda på att jag e ledg
imorron. NAJS. förutom cafetarian som ska städas som vanligt med
hulga, men snart är det slut på det. hoho ! 14 dagar kvar, tänk nästan
1 års förberedelser och shied är nästan över ..
men innan dess känns det dock som jag har typ tuusen saker att göra ,
gaaah ! PLUS att jag missar maddes, linns och annas modeshow på
arom den 3:e, mkt illa.



I took a walk around the world to ease my troubled mind
I left my body laying somewhere in the sands of time
I watched the world float to the dark side of the moon
I feel there is nothing I can do

I watched the world float to the dark side of the moon
After all I knew it had to be something to do with you
I really don't mind what happens now and then
As long as you'll be my friend at the end ?


The cultastic four goes' uganda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback