It's like rain . .

jag vill sova, men ne.. tror jag hoppar det. med tanke på att jag måste gå
upp vid typ halv 4 .. kommer aldrig orka typ! så ja .. euhm iiaf idag var en nice
dag med mupparna mina! fniZZ =D
och imorgon bär det av till england.. knappt hann man packa upp innan man
skulle packa igen! och farfar begravs på fre.  ;(
andra begravingen denna månaden. it's gonna be sad!
kommer hem next tuesday again! . MEN take care och glöm inte hälsa tivvan från mig !

just like the sun lights up the earth, you light up my life . . <3

 





 


Kommentarer
Postat av: bebsan

Mupparna?????? eeh va? vad yrar du om min vän :P
de kommer gå bra vännen synd att du behövde åka bara :/
men du vet att jag finns här
ora dig inte du får hälsa tivvan själv snart =)
Älskar dig

2007-02-20 @ 22:50:06
Postat av: taylor

flaat, men ni e mina muppar ju ;)
alskar dig med muchoo baby, sees po ons

2007-02-22 @ 21:32:14
Postat av: taylor

flaat, men ni e mina muppar ju ;)
alskar dig med muchoo baby, sees po ons

2007-02-22 @ 21:32:14
Postat av: Memelie

Kom hem nu!
saknar dig ju, allt stuff som vi brukar skratta åt, du jag och madde :)
Kom hem,,,, vi börjar om på nytt, äcsh, vad mumlar jag om, vi har det bra som det är :) vi har ju varandra ;)
Ses snart baby, pus spus sälskar dig

2007-02-26 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback