you called me strong, you called me weak, but still your secrets I will keep

sheiise imorg är det sjävaste jula-afton :) mysigt värre! .. synd bara att det inte blir ngn vit jul, vill ju jag!
sjuukt sköönt med lite ledighet nu iaf, nu fram till den 7:e jobbar jag bara 27, 28, och2:e. sen ska jag till London den 3-6:e me mammi och paka, :D perfekt början på det nya året ! just love it!

men anyway var i stan igår med madde, så alla julklapparna är klara nu! annars var jag bara hemma igår .. förkyld o feber och sånts shied så. . ska iaf träffa anton sen :) annars är denna dagen också lugn.
i fredas däremot blev det lite GP, crom och så. kul aftån blev det tycker jag! spec på slutet, haha helena så goo :D gah d va rolet d! ..  jaojao ha de bra mina hjärtetussar, & GOD JUL (:

image123

Kommentarer
Postat av: Helga

söt du är mitt barn :) va äre för bild?

2007-12-28 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback