alla som inte dansar är våldtäktsmän, gäller hela kvällen mellan 12 och 5 !

jaha då var det december.. d e verkligen lösgång i tiden nuförtiden, vi tog studenten för ett halv år sen..  OFTA . tycker att det börjar bli dags för en klassfest snart, innan typ allt för många flyttar!  var tillbaks på nic i torsdas när d va öppet hus.. var ju inte riktigt som på den gamla goda tiden när vi gick där ;) håhå. haha plus att birgitta trodde att hon fortf. hade oss :s yr el vad! haha men d e najs biggan, för d e mycket viktet ! ^^

iaf . . i fredas var jag först på fest i bårlöv, madde fyllde 18 :D .. d va pretty snajd, äkta norrehed-träff ! sen begav jag mig in mot staden där jag mötte stanci, paddymannen madde osv, skulle in på tvvan, men nix d va fullt! mobbat liksom, så tji fick vi. Igår däremot blev d tempel 23 för min, maddes och alves del. jomenvisst ;) medelåldersgille. men d va naaajs! free booze och sånt.. blev dock ite mkt sen. men shied happens d va en micket najs aftån! :D

ryktas om att d e juskyltning i staden idag så japp that it is!

image119


Kommentarer
Postat av: helena

i like it when u blog :)

Postat av: Madde

underbart..din MAMMA kan ta taxi!! haha ;D

2007-12-05 @ 10:48:30
Postat av: Helga

jag gillar också när du bloggar. oftare i says!

2007-12-06 @ 01:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback