.. we should do this again sometime

hm .. hänt sedan sist? en del i guess. amanda kom hem i tisdags, så det firade vi med ett antal jordgubbscider på GP. sedan framåt natten när vi kom på att det inte gick några fler bussar fick vi helt enkelt cykla hem på en cykel vi hittade. Amanda skjutsade och jag satt på sadeln, roligaste på länge, tur att man druckit annars hade nog inte den 2 ½ timmes långa färden varit  lika rolig. ^^ galet!
Resten av min lediga veckan spenderades mestadels på stranden, var ju tvungen att passa på. I onsdagskväll var det lite mys på gröningen och i torsdags GBG och liseberg med madde, manda o patty :D alltid lika roligt att bli barn igen! even do we all are children! :) 
fredagskvälen spenderades hemma hos Torsheds där vi hade kräftskiva, som följdes med det tradiotionella tivoli. vilken kwell :) .. lördagen var jag allmänt bakis, men efter att ha haft kräftskiva här hemma, blev det lite mer pardeey med mina små jordgubbar!
I söndas fikades det på mezo, myspys. och i måndags var det äntligen dax för vår lilla uggisreunion. Kom hem vid 5 efter jobb, sen hämtade Anna mig och vi for ut mot Bjuv till Lisa, där vi lagade god mat osv. Sen hämtade vi Emelie efter att hon slutat, och såg sen bring it on, trean! ;) it was good!  Lisa hoppas att du kommer att trivas där uppe i de dalsländska skogarna, och du Anna uppe i Sthlm, närmare bestämt i min gamla hemort. Måste komma och hälsa på er båda ngn gång .. oh yes i will ! <3

image103

sooo long sweetijs :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

so lovley =)

2007-08-15 @ 21:44:33
Postat av: den andra blå kepan

klart att ni alla är barn. mina ju! såklart :)

2007-08-16 @ 06:03:49
Postat av: Paddeman (STOLT KANONEN PASSAGERARE)

Göteborg cha la la la la! Liseberg chaaaaa lalalala! Hem igen cha la la la la! Helsingborg chaaaaa lalalala! ALLSÅNG I BILEN cha la la la la! aaaah, orkar inte mer <3

2007-08-16 @ 18:52:02
Postat av: annapanna

Katte, vilken snygg bild du har på dig på bloggen, Me like a lot ;) olalal

2007-08-18 @ 10:33:09
Postat av: nädeli

du e min kulpotatis =)

2007-08-22 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback