för att helga aka Gson är det sötaste barnet ..

och för att hon tyckte att jag var dålig på att uppdatera min blogg, och för att jag saknar that sweet little face of hers får jag ta och skriva litta! :)

inte jätte mkt som hänt sen sist, vädret ju för jevla tradigt! elr var kanske man skulle säga, idag har jag faktsiit solat :D .. igår var det utgång med mina käro pigor, kwellen var helt okej ! dock mådde inte alla så bra så det var lite tråkit :/ , i torsdags var det lite paddeman o kaddeman lösgångis :). var på fest på råå ett tag, sen typ efterfest hos pofel, det var rolet. fast skulle upp 5 dagen efter för att jobba, så det var inte lika rolet när man var litta bakis då. :P men det ooorrnade sig!
ikväller är det partey igen, hos marra ! :P så ska typ duscha nu och sånt för snart kommer paddymannen hit. :D Fnizz!

och snart kommer min kära stänci hem också :D JAA!! <3


image101
pooss!

Kommentarer
Postat av: Hulgiz

åh du är ett snällt barn :)

2007-08-07 @ 22:16:10
Postat av: Memelie

Hjrätat, :) uppdatera

2007-08-12 @ 15:16:51
Postat av: Paddemaaanz0rz

Kadde n Paddeman pooooowwwwwwah! <3

2007-08-16 @ 18:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback