typ lite citatos och grejs

- I left it in Sweden
- som ett pennskrin
- va gör du nu för tiden? varför hör du aldrig va dig? det var alldeles för länge sen vi sågs ..
- menääh, en Nile på detta va? ;)
När jag va ong o saugna vitt jag fråga vim e nommår edd, min faor han sa add alla ved, vi följår skåenes stollahed .. vi ehå ij ef ! vi e hå ij ef  xD
- "katte har du? - ja! - bra jag med!
men öeeh snälla!!
- "en i röven, en i monnen" .HAHA...

- mzunguu, give me honey! - no, i'm sorry I havn't borrowed any money from you.
- jag drömde om en jättestav som reste sig och log ..
- aj mina öga!
- I've been looking for some freedoom ..

- då kunde man ju lika gärna lämnat den mitt på dansgolvet!
- ja, om du doppar huvudet i toastolen! (killen blir typ knäckt) .. - fuck you! 
- (i kanonen) "du duunk du duunk du dunk ... AAAAAAH ! ;D

- "duee heon skao mårrda dajj mäe ein meotårseåg"

vara bara tvungen att skriva upp lite citat/minnen ..
Idag fick vi våra studentmössor btw,  helt overkligt asså!  föör vi ska ta studenten , föör vi ska ta studenteen ..

Kommentarer
Postat av: Madde

Helt sjukt :D haha så många roliga minnen med
du snögging hur mår din två små vänner sådär mitt på kroppen din?? ;) haha love u student 2007 !!!!

2007-04-11 @ 23:12:56
Postat av: Gson

naajs mannen! vi följer skånes stollahed!

2007-04-16 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback