smile like you mean it!

 redan tisdag.. och påsklovet kommer typ va slut när som! inte ritkgit men iaf,
och jag har verkligen alldeles för übermkt just nu, för att orka ta tag i en sak..
utan att tänka på allt annat! men i'll try my very best anyway!
i fredas blev de en najsing tivoli, med förfest hos cilla i rydebäck! lyckad kväll :)
lördags, fortsatte vi att klippa vår Uggis film hos hulgas father.. sen skulle jag  &
emelie tränat , men icke då var det stängt! blev chips o cola ist. nästan lika nyttigt!
sen åkte vi him  till mig o plugga (y) haha lite blev d iaf! svinhuve ;) hahah awe!
söndags, blev d  film o sånt med stäncibarnet :) den va creepmäh! äkta vågar
inte åka till brasilien nu ;P & igår va vi i stan o sånt snajd! idag ska jag till ännäpanna,
 för vi ska göra vårt nk-arbete! 

" - My name is victor, victaa victoor " 
" - Do you see the crocodile? "
haha komiska uggisklipp! xD

meeen om 44 dagar är det ändå costa bra - va ? ;D ♥

Kommentarer
Postat av: Camsi

Här har du din lilla blogg ;D jag lägger till den i kontakter! pusshaj!

Postat av: Helgish

hihhihihi

ja. victor victaaaa!

2007-04-06 @ 02:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback