rob n' raz ,

nyss kollat på ngn halvcreepy b-film .. minns inte ens vad den hette. då e d nog ganska illa :P
ngt me creek kanske elr ngt! äh iallafall , typ tisdag imorg. trodde d va måndag men icke, ganska skönt!
måndagar e quite pian in da ass i vanliga fall för att uttrycka det milt. nä vi behöver ju inte krydda! men faktskit jobbigaset dagen på veckan enligt mu opinion.  träna imorron efetr schul med memelie, och efter vi klippt klart vår uggisfilm som finally ser ut att bli klar actually! hurraay for us! annars består denna veckan mest av plugg .. eftersom jag inte riktiiiiigt pluggat så mkt på lovet som jag bordeha gjort. my bad! men om 38 dagar så ja .. d e bara att hålla ut liksom ;) asså fatta så snabbt d kommer gå nu, typ 5 veckor i skolan sen costa, sen när vi kommer tillbaka e d typ inte mkt tid kvar alls.  hoppas studentmössorna kommer snart, as they promised. och om en vecka är sista anmälningsdalen för högskolan .. men tror jag bestämmt mig nu att inte börja plugga direkt så ja, men det åårrnaar sig som vi brukar säga! men ska väl sova nu,   puss&kram mitt kära barn

image81
 så söt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha naaw grisa-kno!

btw; när jao va ong, å saokna vitt. ja freoga vim e nommår itt. min faour han sao, att alla veeiit, vi fåljår skeones stållahed.

2007-04-10 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback