- jag behöver inte städa mitt rum, dem vet ju redan hur det ser ut när det är som finast!

klockrent, och ganska smart kommenar ändå wille. d e ju liksom sant, typ!
jag vill ha sommaar nu, cuz i don't pal school mer. inte just nu iaf! & snart
e lovet slut, mitt sista lov dessutom. käns lite konstigt att säga så, men
ska man ta studenten så ska man liksom ;) för jag e absolut inte den som
e den, som en vis person en gång i tiden brukade uttrycka sig. jeje nu
ringde madde, gotta take it , gladelig påoesk for fan ! ;P
soo long !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

en kaddeman, en kaddeman, det e en man med ett kadde-humör 8)

2007-04-07 @ 21:45:00
Postat av: Madde

Vem pallish skol när vi har så lite kvar ;) haha inte jag i alla fall ge mig Sol och Costa =) lätt vi kommer äga hihi synes på tisa babe =) love u mucho

2007-04-08 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback